Search This Blog

Monday, July 12, 2010

Pengenalan

Salam bahagia. Blog ini memaparkan berberapa barangan yang tidak terlalu lama dan tidak berapa baru. Sebab itu saya namakan Semi purba. Ada diantaranya koleksi saya sendiri dan juga ada yang saya kumpul atau hadiah dari teman-teman dan saudara mara akan saya muatkan dalam blog ini.
Sebenarnya saya dah lama mempunyai hobi mengumpul barang-barang lama. Minat itu datang kembali setelah mendapat dorongan dari abang saya. Oleh kerana dahulu belum ada medium seperti blog ini, maka ada diantara barang koleksi telah saya buang. Sekarang timbul sedikit kekesalan. Terpaksalah cari baliklah barang-barang yang pernah suatu ketika dulu ada dalam simpanan saya.
Harap kawan-kawan sudi berkongsi pengalaman dengan saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...